Als zelfstandige ondernemer ben je de hele dag druk in de weer. Overdag ligt je focus vooral op je klanten en je producten of diensten. En dan moet je ‘s avonds nog je mailbox uitspitten, je facturatie in orde brengen of een laat klantenbezoek doen.

Als je dan wil uitzoeken wat er allemaal komt kijken bij je eerste medewerker aanwerven ... Wanneer zou je dat wel doen? ‘s Nachts?

Vanuit dit inzicht ontwikkelden we voor de RSZ de digitale campagne “Laat je niet wakker houden door je eerste aanwerving”. Want op hun website ikwilaanwerven.be vinden zelfstandige ondernemers makkelijk alle info die ze nodig hebben. Dat bespaart hen tijd, zorgen én nachtwerk.

Centraal in de campagne staan twee video's. Ze tonen elk een ondernemer die aan werk is. Een normale situatie, tot een zoom-out onthult dat de ondernemer niet achter zijn bureau zit, maar in bed. Nachtwerk, dat je kan vermijden dankzij de handige website van de RSZ.

Naast video's maakten we tijdens dezelfde shoot ook foto's die we in de campagne hebben ingezet. In onze media-aanpak richten we ons specifiek op zelfstandigen, die dankzij deze campagne iets vroeger onder de wol kunnen.

Samen verder gaan 
begint hier.